Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací
Souhlasím
LUK NÁBYTEK

kancelářský nábytek SQart Workstation

Produktová řada kancelářského nábytku SQart poskytuje téměř neomezená kancelářská řešení. Umožňuje vytvářet nejvhodnější kombinace, právě pro vaši kancelář. SQart pomůže realizovat rozmanité cíle a splňuje širokou škálu požadavků interiérových designérů, prodejců i uživatelů.

Nábytek SQart vybízí k tvorbě řady komfortních, praktických a efektivních kancelářských pracovišť. Je charakteristický použitím vysoce kvalitních materiálů, moderním designem a funkčností, snadnou montáží a krátkou dodací lhůtou za přijatelnou cenu. Různorodost řešení typická pro tento nábytkový systém umožňuje snadné uspořádání a organizaci kancelářského prostoru. Vychází tak vstříc zásadnímu požadavku interiérových návrhářů. Architektům je na druhé straně dána příležitost pro kreativní práci zdůrazňující jejich individuální styl a jedinečnou charakteristiku každého projektu.

Kancelář zákaznického servisu je místo, kde je často žádoucí zřetelné rozdělení prostoru. V tomto návrhu upoutají pozornost přesně oddělené sekce vytvářející pocit soukromí a dobré orientace. I když jsou zde vaši klienti poprvé, intuitivně vycítí, koho mají, v případě potřeby, oslovit. Kancelářský prostor byl rozdělen na přední část a zázemí pomocí nižších skříněk. Otevřená regálová skříňka byla umístěna doprostřed přední části. Toto vizuálně čisté dělení směřuje kroky vašich klientů, přímo k jednomu ze dvou stolů, ihned, jakmile vstoupí do kanceláře zákaznického servisu. Symetricky umístěné Orga Towers dávají zákazníkovi pocit soukromí a zaměstnancům kanceláří poskytují pracovní pohodlí. Orga Tower má i další dvě úlohy: slouží jako podnož, ke které je připevněna pracovní deska a zároveň jako užitečná skříňka.

Ergonomie kancelářských prostor je důležitým úkolem návrhářů při vytváření jakéhokoliv typu pracovního prostoru, kde je počítač hlavním pracovním nástrojem. V tomto případě mají designéři k dispozici flexibilní kancelářská místa, snadno přestavitelné podle momentálních potřeb nebo nových požadavků. Návrháři pracující naproti sobě mají neomezenou možnost výměny nápadů a kreativního dialogu. V kancelářském prostoru umístěná skříňka 3 OH je místo pro uskladnění sdílených dokumentů nebo vzorků materiálu. Za tímto snadno přístupným místem je konferenční stůl, jednoduchý a elegantní kousek nábytku nerušící jednání a diskusní fóra v otevřeném prostoru nebo kreativní diskuse a schůzky s klienty. Naopak - seriózně je doplňuje.

Vytvoření výrazného, ale zároveň pohodlného kancelářského prostoru bez použití architektonických prvků bylo základním záměrem při návrhu prostoru pro reklamní agenturu. U vstupu jsou pracovní místa vytvořená jednoduchými obdélníkovými stoly, které do celé sestavy zavádějí pořádek. Pracovišti dominují pravoúhlé tvary, které umožňují rozšíření pracovní plochy. Menší konferenční stůl ve středu místnosti je oddělen skříňkami a otevřenými regály, dobře přístupnými pro všechny, kteří je používají pro uskladnění svých pracovních potřeb. Jednání je přístupné z obou stran, což skutečně vyzývá k diskusi. V zadní části kanceláře jsou umístěna pracoviště vytvořená rohovými L stoly. Tato nápaditě řešená nábytková sestava je nedílnou součástí prostoru a dotváří jeho specifický charakter. Klidové místo mimo kancelářských pracovišť slouží pro komunikaci mezi pracovníky. Kolegové se tak mohou lépe soustředit na duševní práci.

Navržení kancelářských pracovních míst pro tým pracující v relativně malém prostoru je velmi důležité. Nábytková sestava dvojitých pracovišť v tomto projektu umožňuje vytvoření kompaktního pracovního prostoru pro tým osmi programátorů. Záměrně byly použity lichoběžníkové, výškově stavitelné kancelářské stoly. Vzdálenost od obrazovky počítače tak lze přiblížit nebo oddálit v souladu s ergonomií pracoviště. Tiskárny a ostatní zařízení, nebo třeba i kávovar jsou umístěny mimo pracovní oblast. Úmyslně tím nutíme pracovníky k pohybu, pokud si chtějí společně vypít kávu a prohodit pár slov. Tento typ uspořádání je dobrý jak pro malé tak i velké kanceláře; pravoúhlá kompozice nábytku zdůrazňuje jednotlivá místa, přičemž se zbavuje čistě architektonických bariér.

Kanceláře účetního oddělení - důležitým aspektem při návrhu účetního oddělení je promyšlené plánování každého jednotlivého pracovního místa. Cílem je zaručit maximální soustředění na práci. Pro kancelář je typické opakování stejného pracoviště. Pravidelné střídání skříněk Orga Tower a stolních desek řeší pracovní prostor obzvláště úsporným způsobem a vede k přehlednosti jeho struktury. Povrch pracovní desky nemusí být velký, neboť vše, co má být po ruce je uloženo v Orga Tower. „Třetí rozměr“ neboli stolní paravány snižují úroveň hluku a jsou praktickým místem pro lístečky s poznámkami nebo montáž odkládacích přihrádek. Takto vytvořená nábytková sestava je malá, ale kompaktní a šetří spoustu kancelářského prostoru.

Moderní a úsporný způsob organizace kancelářského prostoru - to je Workbench. Použití jedné dlouhé pracovní plochy, kterou sdílí několik lidí, snižuje počet rámů a noh kancelářských stolů a tím redukuje náklady na zařízení kanceláří nábytkem. Je rovněž skvělým prostředkem pro sjednocení týmu, obzvláště ve firmách, kde vládne kreativní týmový duch. Nábytek Workbench nevyžaduje mnoho místa pro uspořádání ergonomického a komfortního pracoviště. Je řešením tam, kde je zásadní architektonickou výzvou malá užitná plocha.

Základním konstrukčním prvkem kancelářských pracovních desek je rám. Nohy, stolní desky, panely, horizontální a vertikální rozvody kabelů a identifikační destička – to vše rám musí držet. Vysuv desky je blokován speciálním zasunovacím mechanismem. Výsuvné pracovní desky umožňuji snadný přistup k prostorným žlabům pro vedeni a jeho montáž je velice snadná. Ukrývá kabely a elektrické zásuvky. Díky své modulární konstrukci ho lze kdykoliv rozšířit či zredukovat. Horizontální vedeni kabelů je vyrobeno ze 100% recyklovatelného materiálu.

Kancelářská skříňka Orga Tower slouží jako odkládací příruční skříňka, ale rovněž jako noha a boční stěna stolu. Je k dispozici ve třech výškách 56, 72 a 117 cm, s pevnou hloubkou 80 cm a šířkou 17,2 cm.

Pro zaslání cenové nabídky nebo více informací o tomto nábytkovém systému nás můžete kontaktovat přímo zde.

LUK nábytek

náměstí Práce 2515 760 01 Zlín

kancelářský nábytek SQart Workstation

Top