LUK NÁBYTEK

uspořádání kancelářských prostor

uspořádání kancelářských prostor

Komplexní uspořádání dobře navržené kanceláře zahrnuje optimální kombinaci tří prvků - zaměřuje se na lidi a procesy, které realizují na pracovišti, což umožňuje zvýšení efektivity společnosti. Pro nás je kancelář místem, kde lidé realizují obchodní procesy. Vyberte aspekt, který považujete za nejdůležitější a chcete spustit svůj projekt.

Velké procento spokojenosti zaměstnance závisí na pracovišti. V dnešní době je motivace zaměstnanců, aby se zvýšila jejich pracovní produktivita, největší výzvou, kterou každá firma čelí. To lze řešit různými způsoby: Pořádání školení, firemních akcí, zvyšování platů, nabídka různých benefitů - tyto přístupy mohou motivovat zaměstnance pouze po dobu několika měsíců.

Vytvoření pracovních podmínek pro tří různé generace je velkou výzvou. Budou spolupracovat? Jak ovlivní organizace a uspořádání kancelářských prostor jejich spolupráci? Uspořádání kancelářských pracovišť navrhneme tak, aby byly přizpůsobeny jednotlivým oddělením a potřebám zaměstnanců. 43% z dotazovaných zaměstnanců tvrdí, že optimálně navržené kancelářské prostory mohou přitahovat nové talenty; 47% z nich se domnívá, že pomáhá společnosti udržet je po delší dobu. Takovou klíčovou výhodu nemůžete ztratit!

Správně navržené kancelářské prostory mohou přitahovat úspěšně orientované představitele generace X, zaměřit se na rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem a vyhovovat generaci Z, kteří žijí online. 80% provozních nákladů společnosti se vynakládá na odměnu zaměstnanců. Místo toho, abyste ji stále zvyšovali, můžete motivovat tým a přilákat nové talenty investováním do dokonalé kanceláře! Jak můžete maximálně využít potenciál svých zaměstnanců?

Můžeme uspořádat kancelářský prostor, který bude splňovat konkrétní požadavky a pomůže vašim zaměstnancům provádět určité úkoly. Ergonomická a funkční pracovní místa a správná kancelářská prostorová akustika, stimulace prostor určených k pořádání inspirativních setkání, místa určená pro pořádání formálních a neformálních setkání. Společně všechny tyto prvky tvoří optimálně uspořádaný kancelářský prostor, ve kterém jsou zaměstnanci velmi spokojeni a pracují efektivně. Bolest zad, napjaté svaly, zhoršený krevní oběh, špatné osvětlení?

Průměrně stráví zaměstnanec v kanceláři přibližně 2 000 hodin což se rovná přibližně čtvrtině roku! Kvalita práce závisí na téměř 30 různých faktorech, z nichž jedna je nucená tělesná pozice, kterou zaměstnanci musí přijmout při výkonu každodenních povinností. Chcete-li zlepšit pracovní pohodlí svých zaměstnanců, zvýšit jejich efektivitu a snížit náklady vyplývající z jejich nepřítomnosti, měli byste investovat do zdravého pracoviště.

Víme, že vaši zaměstnanci jsou pro vás nejdůležitější. Pomůžeme vám poskytnout optimální pracovní podmínky: budeme sledovat pracovní styl každého oddělení. Zjištěním spokojenosti vašich zaměstnanců se současnou kanceláří také poznáte, jaké jsou jejich představy o nových kancelářských prostorech. Vaše kanceláře navrhneme a realizujeme podle potřeb vašich zaměstnanců. Vybereme správný nábytek, kancelářské židle, křesla, akustické řešení atd. KONTAKT

uspořádání kancelářských prostor

Top

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.