Recepce CHECK-IN Check-in tvoří přední a boční recepční panely, které je možné instalovat k stolům z řady Easy Space nebo SQart. Pomocí systému je možné vyčlenit prostor recepce jenom z přední části, nebo použít boční panely a vytvořit konfiguraci tvaru L nebo U. Boční díl může skrýt celý pracovní stůl nebo jen jeho část – podle Vašich požadavků. Ze strany uživatele může být panel vybaven čalouněnou nástěnkou. Recepční panely Check-in jsou sestaveny z kancelářských stolů řady Easy Space nebo SQart a předních a/nebo bočních panelů které jsou přimontovány k desce stolu. Čelní panely jsou dostupné v několika variantách: centrální recepční panel levý recepční panel pravý panel oboustranný panel (jednoduchý, může být montován s levým a pravým bočním panelem) Přední a boční panely recepce jsou vyrobeny z 25mm oboustranně laminované dřevotřísky třídy E1. Na čelní straně je...
Více...Luxusní kancelářská křesla TIGER UP_design Ray Carter Křesla Tiger UP to je moderní klasika pro náročné uživatele. Díky patentovanému mechanismu GLIDE_TEC se tyto křesla vyznačují štíhlou, osobitou linií s elegantním prošitím, inteligentním a pohodlným sezením - prostě dokonalou ergonomií. Tento mechanismus s jedinečným lordózně-kyfózním patentem umožňuje a poskytuje zádům uživatele oporu ve všech polohách. S technologií GLIDE-TEC zůstanete svěží i na konci dlouhého dne v kanceláři. Bez ohledu na to, jak nejraději sedíte, tato inovativní technologie aktivně zabraňuje vzniku svalového napětí. Krk se nepřepíná a zůstává neustále uvolněný – a vy máte čistou hlavu. Zádová opěra může být volitelně vybavena 4-komorovým AirShape systémem s automatickým přizpůsobením přirozeným změnám tvaru páteře - opěra, která na vás myslí. Produktová řada Tiger Up zahrnuje křesla s třemi různými...
Více...Systém kancelářského nábytku Play&Work design_WertelOberfell studio Unikátní design a široká škála konfigurací této nábytkové řady umožňuje vytvářet pracovní místa dokonale přizpůsobené individuálním potřebám zaměstnanců a podporuje jejich kreativitu. Za komplexní funkčnost a jedinečný design byla tomuto kancelářskému nábytkovému systému udělena Cena Red Dot Design za rok 2016. Široký výběr barevného provedení umožňuje odrážet váš osobitý styl při organizaci kancelářského pracovního místa. Modularita tohoto kancelářského nábytku umožňuje snadné a rychlé vybavení prostor pro konkrétní úkoly. Tento kancelářský nábytek má vše, co potřebujete k vytvoření pracovních podmínek, které zajistí co možná nejefektivnější týmovou práci. Díky speciálně navrženému žebříkovému kovovému panelu můžete bez omezení volně komunikovat s naproti sedícím kolegou. Tento kovový panel také umožňuje...
Více...Atraktivní recepční pulty vynikají moderním vzhledem, kvalitou, jednoduchou a rychlou montáží. Tyto modulární recepce se skládají z nízkých rovných dílů, rohových, vysokých rovných dílů a skříněk. Recepční modulu jsou pevně spojeny skrytými kovovými prvky, každá modulární recepční jednotka je vybavena rektifikačními nožkami s možností 10mm nastavení, vysoké moduly jsou opatřeny levými nebo pravými kabelovými porty. Recepce jsou přizpůsobeny pro dovybavení kancelářským nábytkem, skříňkami či kontejnery řady Easy Space. Modulové struktury recepčních pultů Velum umožňují vytvářet jak jednoduché tak i složitější sestavy recepcí. Díky široké škále prvků je možno vytvořit několik pracovních míst. Výběr různých komponentů umožňuje sestavit individuální recepční pracoviště. Její jednoduchá elegance zdůrazní charakter každého kancelářského interiéru. Může sloužit jako tradiční recepce nebo...
Více...Konferenční židle Conversa design_ Claudio Bellini Konferenční židle Conversa jsou díky modernímu designu a neobvykle velkému množství různých provedení vhodné pro jakékoliv kancelářské prostory. Každé provedení těchto konferenčních židlí představuje vzor, který odvážně následuje světové trendy. Design je výborným doplněním základní vlastnosti – široké univerzálnosti. Každá verze těchto židlí si udržuje charakteristickou, štíhlou formu a umožňuje tak snadno navrhnout velmi rozmanité kancelářské a ostatní veřejné prostory. Konferenční židle Conversa jsou výborným doplňkem každého kancelářského interiéru a také dobrým řešením pro jednotnou kancelář s mnoha podobami. Charakteristický tvar zádové opěry dává celé produktové řadě rozpoznatelný vhled. Područky jsou vyrobeny z měkkého a velmi kvalitního polyuretanu, která je příjemná na dotek. Tyto područky představují pevnou část...
Více...Konferenční židle Carera design_ Krijn Hamelink Konferenční židle Carera vynikají moderním designem, lehkostí a jednoduchostí. Znakem moderního designu je lehkost a jednoduchost. Tyto židle vynikají mimořádnou kvalitou a pohodlným sezením. Zádová opěra konferenčních a jednacích židle Carera je vyrobena děrovaného dřeva a spolu s pružným čalouněným sedákem umožňují velmi komfortní sezení. Neobvykle pohodlné sezení je dosaženo použitím elastických vláken spojených se vstřikovanou pěnou. Tato konstrukce umožňuje ideálně přizpůsobit židli tvarům sedící osoby bez ohledu na zaujímanou pozici. Celkový vzhled těchto konferenčních židlí je vhodný ke každému interiéru reprezentativních kancelářských prostor. Precizně zpracované elegantní chromované detaily podtrhují celkový nadčasový vzhled židle. Produktová řada konferenčních židlí Carera zahrnuje: židle s područkami kolečkové židle s...
Více...Kancelářské židle SAIL design_Ray Carter Ta pravá kancelářská židle pro každé použití. Produktová řada zahrnuje dvě otočné židle s opěrkou hlavy a bez ní. Obě varianty jsou k dispozici se třemi různými mechanismy. Dále je k dispozici i židle se čtyřmi nohami a konzolovou podnoží, v produktové řadě nechybí ani konferenční židle. Všechny židle jsou k dostání s pružným síťovaným nebo čalouněným opěradlem a mnoha dalšími doplňky. Tyto kancelářské židle jsou charakteristické transparentností, funkčností, ryzím elegantním designem a dlouhou životností. Moderní design těchto židlí se přizpůsobuje každému kancelářskému prostoru a utváří ho, aniž by mu dominoval. Je to lehká kancelářská židle – ne monstrózní sedací přístroj. Kromě mnoha různých funkcí hraje u této židle důležitou roli volnost pohybu a komfort sezení. Štíhlá a pružná zádová opěra židle umožňuje nejen pohyb dopředu...
Více...Konferenční kancelářské stoly CX 3200 - uspořádání kancelářských prostor přesně podle konkrétních potřeb zákazníka by mělo být standardní nabídkou. Produktová řada stolů CX 3200 je více než standardem. Díky nabízenému řešení se změna uspořádání konferenčních nebo školicích místností stává velmi snadnou záležitostí. Systém konferenčních stolů může díky své flexibilitě držet krok s jakoukoliv dynamicky se měnící situací. Kulatý konferenční stůl napomáhá otevřené diskusi a kompromisu. Když se schůzky účastní víc lidí, je třeba kvůli efektivní komunikaci často měnit uspořádání kancelářského prostoru. Je snadnější dosáhnout shody, když má každý dojem, že je rovnocenným partnerem. Konferenční místnosti vybavené systémem CX 3200 napomáhají otevřené komunikaci a jsou inspirací pro týmovou práci. Moderní a odlehčený design není jediným charakteristickým rysem systému. Velkou předností...
Více...Nabídka kancelářských židlí a křesel LUK Zlín splňuje vysoké nároky, které jsou kladeny na moderní kancelářské prostory. Kancelářské židle a křesla splňují ergonomické požadavky na zdravé sezení. Náš sortiment zahrnuje kvalitní a pohodlné kancelářské židle a křesla českých výrobců RIM, ANTARES, ALBA a také velmi kvalitní kancelářské židle BN Office Solution, luxusní kancelářská křesla a židle německé výroby Klöber se zárukou až 5 let, dále pak kancelářské židle a křesla českých výrobců Alba a Antares. Dále si na naší vzorkovně můžete vyzkoušet kancelářské a manažerské židle SPINERGO, které splňují nejvyšší požadavky na zdravé ergonomické sezení. Díky řadě technicky pokročilých řešení, která byla použita při výrobě se kancelářská křesla a židle z naší nabídky umí dokonale přizpůsobit postavě a požadavkům uživatele. Kancelářské židle z našeho sortimentu také dokonale doplňují...
Více...Kancelářská židle Mojito perfektně doplňuje pracovní prostor manažerských kanceláří. Široká nabídka produktové řady těchto židlí , použité kvalitní materiály a nejmodernější technologie zaručující ergonomii sezení a zaručují tak dokonalé spojení s potřebami moderních kancelářských prostor. Zajímavý design, navržený Arminem Sanderem ze studia ITO Design, je odvážnou odpovědí na potřeby těch, kteří žádají maximum. Produktová řada zahrnuje židle, židle s područkami, kolečková židle, kolečková židle s područkami, židle na rámové podnoži s područkami, stohovatelné židle. Popis a funkce kancelářských židlí Mojito Synchronní mechanismus v konferenční verzi na patkách - funkce mechanismu: regulace naklánění sedáku a opěráku v rozsahu: 3 stupně sedák, 20 stupňů opěrák automatická regulace síly naklánění opěráku možnost nastavení úhlu naklonění opěráku v 5 možnostech zvedák...
Více...Skvělý design dává konferenčním židlím Jimmy atraktivní vzhled. Z jednoduchého, ale převratného nápadu vytvořit identický sedák a opěradlo vznikl vzhled, který se rozhodně nedá přehlédnout. Nejdůležitější je však životnost této konferenční židle. Silný rám vyroben z ocelových prutů s povrchovou úpravou chrom zaručuje obrovskou odolnost proti nárazům a poškození. Na první pohled decentní rám odolává nejtěžším zátěžovým testům odolnosti. Židle Jimmy jsou vhodné do školících místností, konferenčních sálů, učeben a ostatních veřejných prostor. Konferenční židle Jimmy je opatřena transparentními kluzáky, které jsou jak estetickým doplňkem tak i chrání podlahu proti poškození. Čalouněná verze je opatřena snadno udržovatelnými potahy. V případě poškození lze potah rychle a jednoduše vyměnit. Výměna potahu vrátí židlím původní vhled, bez nutnosti výměny za nové. K dispozici jsou verze...
Více...Produktová řada kancelářského nábytku SQart poskytuje téměř neomezená kancelářská řešení. Umožňuje vytvářet nejvhodnější kombinace, právě pro vaši kancelář. SQart pomůže realizovat rozmanité cíle a splňuje širokou škálu požadavků interiérových designérů, prodejců i uživatelů. Nábytek SQart vybízí k tvorbě řady komfortních, praktických a efektivních kancelářských pracovišť. Je charakteristický použitím vysoce kvalitních materiálů, moderním designem a funkčností, snadnou montáží a krátkou dodací lhůtou za přijatelnou cenu. Různorodost řešení typická pro tento nábytkový systém umožňuje snadné uspořádání a organizaci kancelářského prostoru. Vychází tak vstříc zásadnímu požadavku interiérových návrhářů. Architektům je na druhé straně dána příležitost pro kreativní práci zdůrazňující jejich individuální styl a jedinečnou charakteristiku každého projektu. Kancelář zákaznického servisu je...
Více...Kancelářský nábytek Primo Space managerial je modulový systém kancelářského nábytku, vytvořený podle vysokých individuálních požadavků moderních manažerů, navržený ve studiu Castiglia Associati. Je to kolekce charakteristická nejvyšší kvalitou a inteligentním, ergonomickým a funkčním řešením pro manažerské kanceláře. Tento moderní nábytek vám umožní zařídit kanceláře, místa setkání a pracoviště v souladu s vámi preferovaným stylem - moderním nebo tradičním. Primo Space je nábytek nejvyšší kategorie, za ceny přizpůsobené tržním podmínkám. Nábytek Primo Space umožňuje uspořádat kancelář takovým způsobem, že se stane příjemným místem nejen pro individuální práci, ale i pro efektivní schůzky. Moderní technická řešení umožňují rychlou změnu uspořádání kanceláří tak, aby mohla plnit různé funkce. V takovém interiéru panují ideální podmínky pro přijímání správných rozhodnutí. Kancelářský...
Více...Velmi kvalitní multifunkční konferenční židle, které se snadno spojují, přestavují a skladují na malém prostoru. Židle jsou vybaveny speciálními spojkami umožňujícími rychle vytvářet řady o libovolné délce, konferenční sál lze přichystat ve velmi krátkém čase. Židle jsou stohovatelné do max. počtu 10 kusů, přičemž se opírají výhradně o rám a proto nedochází k poškození sedadla židlí. Stohovat lze také židle s područkami. Konferenční židle Staccato je vybavena sklopným sedákem, který zajišťuje pohodlí při procházení mezi řadami a šetří prostor, dále sklopnými područkami, které jsou vyrobeny z kvalitní oceli a jsou obloženy plastovými kryty odolnými proti poškození. Ke konferenčním židlím lze také dodat pro snadnou manipulaci transportní vozík. Jednotlivé židle a řady konferenčních židlí lze také opatřit číslováním. Tyto konferenční židle jsou zpracovány v několika verzích:...
Více...Kancelářský nábytek Primo Space Front Office umožňuje kompletně a uceleně zařídit nejen manažerské pracovny, ale také náročná kancelářská pracoviště. Jedná se o elegantní systém, mladý duchem a zároveň komfortní a moderní. Okouzlující elastičnost a množství funkčních řešení dovolí, že všechen nábytek lze snadno přizpůsobit individuálním potřebám souvisejícím s charakterem práce, profilem firmy nebo její vizuální identifikací. Rozmístění mnoha kancelářských pracovních míst v nevelkém prostoru nemusí být na úkor pohodlí. Profilované kancelářské psací stoly ergonomického tvaru rozhodně usnadní optimální rozmístění. Širší strana desky kancelářského stolu je ideálním místem pro umístění monitoru. Pracovní prostor lze podstatně zvětšit díky přistaveným stacionárním kancelářským kontejnerům. Panely, které jsou montovány do kancelářských stolů, zklidňují pracovní prostor a pomáhají při práci...
Více...